یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی
سرخط خبرها

غوغای یک تمبر | واکنش‌ها به رونمایی از تمبر اختصاصی مدیرعامل بانک سپه

  • کد خبر: ۹۳۷۱۵
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
  • ۱
غوغای یک تمبر | واکنش‌ها به رونمایی از تمبر اختصاصی مدیرعامل بانک سپه
«روابط عمومی بانک سپه هم زمان با ورود مدیرعامل این بانک به مشهد با برگزاری مراسمی از تمبر اختصاصی چهره وی رونمایی کرد!» این، عنوان خبری بود که با یکی دو کلمه کم و زیاد، در یکی دو روز گذشته حسابی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «روابط عمومی بانک سپه هم زمان با ورود مدیرعامل این بانک به مشهد با برگزاری مراسمی از تمبر اختصاصی چهره وی رونمایی کرد!» این، عنوان خبری بود که با یکی دو کلمه کم و زیاد، در یکی دو روز گذشته حسابی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و واکنش‌های منفی و انتقاد‌های فراوانی را به همراه داشت.

اگر شما هم فضای مجازی را در روز‌های اخیر رصد کرده باشید، حتما ویدئوی مربوط به این مراسم را دیده اید.


ببینید: اقدام عجیب در اولین حضور مدیرعامل بانک سپه در مشهد + فیلم | رونمایی از تمبر اختصاصی


مراسمی که در پس زمینه حضور مهمانانش روی سن، از قول روابط عمومی شعب خراسان رضوی نوشته شده بود: آیین رونمایی تمبر اختصاصی جناب آقای دکتر آیت ا... ابراهیمی، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بانک سپه در اولین حضور در مشهد مقدس.

در ادامه مراسم هم آقای مدیرعامل به رسم یادگاری روی تمبر رونمایی شده امضا کرد و مجری برنامه هم از ذکر این نکته غافل نماند که: «عزیزان توجه داشته باشید که این رونمایی از تمبر هیچ هزینه‌ای برای بانک نداشته است.»

واکنش‌ها به این اتفاق فراوان بود. واکنش‌هایی که بخشی از آن‌ها از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی بود، بخشی دیگر از سوی خبرنگاران و فعالان رسانه و بخشی از آن هم از سوی صداوسیما.

محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز، با بارگذاری یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به این ماجرا چنین واکنش نشان داد: «اگر جناب آقای مدیر همان جا تمبر را پاره می‌کرد؛ می‌شد مدیر تراز جمهوری اسلامی.

سیستم‌های غلط مدیریتی این جسارت را می‌دهد که برای تملق مدیر ارشد این چنین خیمه شب بازی راه بیندازند! بگذریم از اسراف بیت المال؛ این تملق گویی بد است، زشت است.»

اخبار ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما هم در خبر روز یکشنبه ۵ دی از قول اداره کل پست خراسان رضوی گفت که در این موضوع نقشی نداشته و اقدام بانک سپه بدون هماهنگی بوده.

روابط عمومی اداره کل پست استان خراسان رضوی به دنبال حاشیه‌های ایجاد شده، با انتشار بیانیه‌ای نقش اداره کل در این ماجرا را تکذیب کرد و گفت برگزاری مراسم رونمایی بدون هماهنگی با پست خراسان رضوی انجام شده و این اداره هیچ وجهی بابت انتشار این تمبر دریافت نکرده است.

در خلال این واکنش‌ها کاربری به یک ویدئوی جنجالی مشابه دیگر اشاره کرد و نوشت: «مدتی پیش شاهد استقبال عجیب و غریب از رئیس بانک ملی بودیم و این روز‌ها رونمایی از تمبر اختصاصی رئیس بانک سپه که به مشهد مقدس سفر کرده است.

بهتر نیست بانک‌ها به وظیفه اصلی خود و کمک به وضعیت اقتصادی جامعه بپردازند؟» استقبال از رئیس بانک ملی از این بابت جنجالی شد که بسیار پرهیاهو و همراه با سان و سلام نظامی بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
0
واقعا خجالت آور شرم آور رفتار های عصر ناصرالدین شاهی در حال احیا شدنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->